پرسه در طاهرگوراب

از طاهرگوراب و استان گیلان

پرسه در طاهرگوراب

از طاهرگوراب و استان گیلان

اولین عکس از طاهر گوراب

عکس نمایی از کنار خیابان طاهرگوراب به ضیابر است.

(نمی دونم مردم آشغال ریختن یا دهیاری طاهرگوراب به اونجا نمی رسه)

نظرات 4 + ارسال نظر
رنگین کمان یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ب.ظ

سال نو شما مبارک
وبلا گ جدیدتون مبارک. راستی چقدر خوب می شه که وبلاگ قبلی رو کاملا پاک کنید.
با تشکر.

داریوش مردان کلیدبری جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ http://somehsara0131.persianblog.ir/

با تشکر از همشهری عزیز آقای بلبل پور
من هم شما را با افتخار لینک کردم

بهرام قاسمی معافی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ

اگر دولتمردان در فکرروستاها وقصبه ها باشند ونیم نگاهی به آنجاها نیز بکنند خیلی خوب است.

مختار امینی( کامبیز) سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام

شیمی قربان بوشم من اللهی راستی آقای بلبل پور من نانم تو همان بلبل پوری ایسی که با من همکلاس بی؟ یا نه؟ مره بوگو بیدینم من تا جائی که مرا یاد آیه باید ایتا همکلاسی به اسم هادی بلبل پور بدارم البته می اسم مختار امینی اکبر نانوا کی بازار طاهرگوراب جا ناصر اخوان دوکان روبرو نانوائی داشته ایسم به هر هال خیلی خوشحال واسم که تو ان سایت چاکودائی راستی می سلام به همه زاکان طاهرگوراب - کلیدبر- و غیره برسان انشاالله شمایا از نزدیک بیدینم

جناب آقای امینی
هادی بلبل پور عموی بنده هستند.
از آشنایی با شما خوسبختم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد