پرسه در طاهرگوراب

از طاهرگوراب و استان گیلان

پرسه در طاهرگوراب

از طاهرگوراب و استان گیلان

باختیم- اما از ارزشهای پگاه کم نشد

بازی فینال جام حذفی را در حالی باختیم که می توانستیم جام را در آزادی تهران بالای سر ببریم. اما ایرادی ندارد. چیزی از ارزشهای پگاه گیلان کم نشد و پگاه برای گیلانی ها، یک قهرمان است. اگر اشتباه فاحش داور در نیمه اول اتفاق نمی افتاد و ضربه ی پنالتی ای را که باید به سود پگاه می گرفت، چشم پوشی نمی کرد، اکنون این پگاه گیلان بود که قهرمان جام حذفی شده بود. بازی ضعیف ویلیام کامرونی که روی دو گل خورده پگاه به چشم آمد، که در یکی آفساید را پر کرده بود و در دیگری یارگیری ضعیفی را با مجتبی جباری بر روی گل دوم مشاهده کردیم، از دیگر دلایل باخت پگاه گیلان بود. شاید به جرأت بتوان گفت که بهترین بازیکن پگاه علی نظرمحمدی دروازبان این تیم بود که با آنکه سه گل بر اثر اشتباهات دفاع دریافت کرد، الحق و الانصاف توپ های بسیار مهمی را از بازیکنان تیم استقلال گرفت.

اکنون هم پگاه چیزی را از دست نداده است. سالی که آغاز آن را با باخت های وحشتناک آغاز کردند، با پایانی نیمه خوش که با بردهای پیاپی این تیم در مقابل پرسپولیس، سایپا، استقلال در لیگ برتر و شکست دادن تیم های مس کرمان، سپاهان اصفهان و برق شیراز در جام حذفی به همراه بود، به اتمام رسید. اکنون نیز این باخت ناخوشایند برای تیم گیلانی، پلی را خواهد ساخت برای صعود این تیم به آسیا در سال آینده که با قرار گرفتن در سه رتبه اول لیگ این شانس را خواهد داشت که به جام باشگاه های آسیا صعود کند و در این راه، اکنون تجریه ی زیادی را کسب نمود.

در این جا از کلیه بازیکنان تیم پگاه و نادردست نشان سرمربی مقتدر این تیم تشکر و قدردانی می کنیم که تمام تلاش خود را برای اعتلای فوتبال گیلان کردند و تا اینجای کار دل هواداران گیلانی را شاد نمودند.

به امید موفقیت پگاه سرزمین سبز ایران در فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور.

نظرات 6 + ارسال نظر
عمو سیبیلوو دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ http://amosibilo.blogsky.com

سلام

بزرگمهر :

( همه این چهار چیز را جویند ولی کس جملگی در نیابد < تندرستی . شادی . راستی . دوست مخلص )

امیدوارم همیشه شاد باشید .

سعید (گیلان استان زیبای من) دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.seyghalan.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورت
درباره پگاه هم انشاله جام بعدی
بازم سر بزن

سلام
اگه جام بعدی هم بذارن پگاه قهرمان بشه خوبه!!!

داریوش مردان دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ http://somehsara0131.persianblog.ir/

با سلام
لطفا عنوان پیوند وبلاگ ما را به پایگاه اینترنتی صومعه سرا تغییر دهید
با تشکر

حمید دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.persian-hf.blogfa.com

کورش کبیر :ای آدمی زاد، هر که باشی و از هر کجا که بیایی، و از آن هر زمان که باشی، زیرا می دانم که خواهی آمد، من کورشم، که برای پارسیان این کشور پهناور را ساخته‌ام، پس به این مشت خاک، که تن مرا پوشانده، رشگ مبر هرکس که آهنگ ویرانی آرامگاه مرا کند، اهورا مزدا او را نابود کن .

سلام دوست من حالت خوبه. امید وارم که شاد و پیروز باشی. وبلاگ زیبایی داری. ممنون می شوم به وبلاگ من سر بزنی و می خوام ببنم چقدر وقت واسه کشورت میزاری. اول مطالب وبلاگم رو بخون بعد نظر بده

رنگین کمان جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ب.ظ http://rangeenkaman.blogsky.com

سلام
حال شما خوبه.
سال نو شما مبارک.
خوبه این وبلاگ به نظرم بهتره . راستی من هم مدتیه از بلاگفا کوچ کردم.
اگه بعضی از عکس های طاهرگورابو بعدا براتون بفرستم می تونید تو وبلاگ بذارید.
شاد باشید.
یا علی

میترا پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونی درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و بازی کنی وغیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه $20 می گیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد